Kryspinów
Lędziny
Lędziny
Liszki
Biuro - tel. 661 610 800 pn- pt 7:00 - 16:00LĘDZINY, ul. Gwarków 53
Biuro - tel. 607 999 231 pn - pt 7:00 - 17:00/ sb nieczynneLISZKI, Budzyń 154

Zwroty

  1. Kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy oraz ma możliwość zwrotu towaru do 14 dni kalendarzowych od momentu zakupu.
  2. Kupujący, zwracając towar, ma obowiązek okazania dowodu zakupu tj. faktury sprzedaży lub paragonu imiennego lub paragonu fiskalnego.
  3. Kupujący, w przypadku zwrotu towaru, który został wysłany paletą JAS-FBG s.a., ma obowiązek odesłać towar wraz z dowodem zakupu pod adres ul. Gwarków 53, 43-143 Lędziny do 14 dni od momentu zakupu. Kupujący ponosi koszt wysyłki w dwie strony – tj. 240 zł netto za paletę pod adres kupującego oraz 240 zł netto za paletę zwrotną pod adres sprzedającego.
  4. Kupujący, w przypadku zwrotu towaru, który został odebrany z Quin-Gum s.c. przez samego kupującego, ma obowiązek zwrotu towaru wraz z dowodem zakupu pod adres ul. Gwarków 53, 43-143 Lędziny do 14 dni od momentu zakupu. Kupujący w takim przypadku, nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z odstąpienie od umowy.
  5. Kupujący, w przypadku zwrotu towaru, który został dostarczony przez Quin-Gum s.c. do kupującego, ma obowiązek zwrotu towaru wraz z dowodem zakupu pod adres ul. Gwarków 53, 43-143 Lędziny do 14 dni od momentu zakupu. Kupujący w takim przypadku, nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z odstąpienie od umowy.
  6. Towar zwrotny przyjmowany jest tylko i wyłącznie w stanie nienaruszonym i nieuszkodzonym i nieużywanym.

Reklamacje

  1. Kupujący uprawniony jest do składania reklamacji dotyczących zamówionego towaru.
  2. Istnieje kilka możliwości realizacji reklamacji: 
    dostarczenie osobiście przez kupującego w jednej z dwóch lokalizacji firmy, tj. ul. Gwarków 53, 43-143 Lędziny lub ul. Kryspinów 1, 32-060 Kryspinów,
    odebranie reklamacji od kupującego przez sprzedającego, po wcześniejszym zgłoszeniu reklamacji mailowo na adres [email protected] lub telefonicznie pod numerem 667 598 555,
    przesłanie kurierem na jedną z dwóch lokalizacji firmy, adres jw.
  3. Reklamacja powinna zawierać: 
    imię i nazwisko osoby, która składa reklamacje lub dane firmy (tj. Nazwa, adres, NIP), która składa reklamacje, 
    informacje o tym jaki dokładnie towar jest reklamowany,
    numer faktury, na której dany towar się znajduje,
    powód reklamacji.
  4. Wszystkie reklamacje dostarczane są do producentów danych opon, którzy wysyłają informacje zwrotne do Quin-Gum s.c. do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia reklamacji.
  5. O decyzjach w sprawie reklamacji kupujący informowany jest mailowo lub telefonicznie przez Quin-Gum s.c., bezzwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji przez danego producenta.